سومین نشست نقش مشارکت جوانان در حکمرانی نو برگزار شد

سومین نشست ملی نقش مشارکت جوانان در حکمرانی نو با شعار ایمان و امید به همت رییس محترم فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی سرکار خانم دکتر سمیه رفیعی و با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، جمعی از نمایندگان مجلس ( سارا فلاحی نماینده ایلام، فاطمه بیگ محمدی نماینده قزوین، محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق و جمعی از جوانان منتخب سراسر کشور در سالن فارسی کمیته ملی المپیک باشگاه انقلاب برگزار شد.

سمیه رفیعی ، یکی از اهداف اینگونه نشست ها را تسهیل حکمرانی جوانان و زمینه سازی حضور ایشان در عرصه های سیاست گذاری کشور دانست و تاکید کرد: جوانان مهم‌ترین نقش آفرینان و بازیگران عرصه ی حکمرانی هستند.

وی افزود: مهم‌ترین نکته ای که در این نشست ها دنبال می‌کنیم این است که سهم بیشتری برای جوانان در حکمرانی قائل شویم و ما در مجلس شورای اسلامی، و فراکسیون محیط زیست همواره این موضوع را تایید و دنبال می‌کنیم و این مساله ای است که شخص آقای دکتر قالیباف هم درباره آن نظر مثبت دارند.

مسئول برگزاری سومین نشست ملی نقش جوانان در حکمرانی نو تصریح کرد: این جلسات برای این هست که ان شاءالله بتوانیم حضور حداکثری جوانان در حکمرانی را تسهیل کنیم.

در ادامه این رویداد،آقایان حداد عادل،رئیس فرهنگستان زبان و ادب پارسی، خانم ها فاطمه محمد بیگی و سارا فلاحی، از نمایندگان مجلس و آقای محسن زنگنه نماینده مجلس با پرداختن به اهمیت و الزامات حکمرانی جوانان ، پای صحبت نمایندگانی از قشرهای مختلف جوانان کشور نشستند و پیشنهادها و مطالبات آنها را شنیدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن