سامانه بازدید از مناطق عملیاتی راه‌اندازی شد

امیر کرمیان دبیر قرارگاه خودروی شخصی راهیان نور شهید فخری زاده گفت: متقاضیان شرکت در اردوهای راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه ره نور به نشانی www.rahnoor.ir و انتخاب کاروان، به جمع زائرین کوی شهیدان بپیوندند.

به گزارش رجانیوز امیر کرمیان با بیان این مطلب که در نقطه شمالی، جنوبی و مرکزی استان خوزستان شرایط اسکان در پادگان قدس شهر دزفول، اردوگاه شهید حبیب‌الهی اهواز و اردوگاه شهید باکری در خرمشهر فراهم است گفت: از ۲۰ اسفند ماه تا ۳ فروردین اعزام و پذیرایی از زائران شهدا انجام خواهد شد.

وی افزود: سامانه فعال راهیان نور آماده ارائه پاسخگویی به سوالات زائرین محترم است که با شماره ۰۹۶۳۱۳ میتوان با این مجموعه ارتباط گرفت.

دبیر قرارگاه شهید فخری زاده با اشاره به حضور خودروهای شخصی در اردوهای راهیان نور گفت: عزیزانی که قصد عزیمت به راهیان نور با خودروی شخصی خود دارند می‌توانند در قالب کاروان‌های خودرو شخصی ثبت نام کنند. با ادامۀ روند ثبت نام می‌توانید برنامۀ کاروان‌ها را مشاهده کرده، یکی از آنها را انتخاب کنید و دیگر نگران اسکان، تغذیه و روایتگری نباشید.

کرمیان با اشاره به این مطلب که ظرفیت ما روزانه حداقل بیش از ۱۰۰۰ نفر است خاطرنشان کرد: اگر خانواده‌ای خودرو در اختیار نداشته باشد، می‌تواند از اسکان‌های آزاد ما استفاده کند و از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی در پایان تأکید کرد: خانواده‌های محترم برای ثبت‌نام و رزرو اسکان می‌توانند از طریق سامانه ره‌نور که ذیل ستاد راهیان نور کشور است اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن