سمن‌ها نظام پنهان ارتقای سلامت جامعه هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در جمع جوانان و نمایندگان سازمان های مردم نهاد بیان کرد: سمن ها نظام پنهان ارتقای سلامت جامعه هستند

سمن ها نظام پنهان ارتقای سلامت جامعه هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان در جمع جوانان و نمایندگان سازمان های مردم نهاد، سمن ها نظام پنهان ارتقای سلامت جامعه هستند.

صبح امروز ۱۶ دیماه نشستی با عنوان سه شنبه های جوانی با حضور صابر رحیمی مدیرکل، محمد حسین زاده معاون جوانان، محمد ندیم پورمسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان و نمایندگان سمن های جوانان در دفتر مدیرکل برگزار شد.

در این دیدار رحیمی ضمن تاکید ضمن تاکید بر نقش پر رنگ سمن ها در ارتقای سلامت جامعه و لزوم حضور موثر سمن ها در تمام عرصه های اجتماعی بیان کرد: سمن ها مطالبه‌گر باشند و به عنوان نهادهای مدنی در توسعه اجتماعی ایفای نقش کنند.

رحیمی همچنین مدیران ادارت ورزش و جوانان کلیه شهرستان های استان را ملزم کرد که سه شنبه ها را با عنوان سه شنبه های جوانی به جوانان برای بیان مطالبات و دغدغه های آنها اختصاص دهند.

محمد حسین زاده معاون جوانان نیز ضمن انتقاد از تاخیر در برگزاری ستادهای ساماندهی جوانان در بعضی از شهرستان ها، از برگزاری ستادهای ساماندهی جوانان در همه شهرستان ها در بازی زمانی بهمن و اسفند سال جاری خبر داد.
وی همچنین بر لزوم برگزاری دوره های توانمند سازی برای تقویت اعضای سازمان های مردم نهاد تاکید.

در این دیدار نمایندگان سمن ها ضمن بیان دیدگاه ها و مطالبات به ارائه برنامه های انجام شده و در دست اقدام سازمان های مردم نهاد تا پایان سال جاری پرداختند.

” نشست مدیرکل ورزش و جوانان با جوانان و اعضای سازمان های مردم نهاد هر هفته در روز سه شنبه با عنوان سه‌شنبه های جوانی برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن