بیانیه مجمع جوانان استان کرمانشاه

بیانیه اعضای منتخب دومین دوره مجمع سمن های جوانان استان کرمانشاه

 

باسمه تعالی

با سلام و تحیات الهی و درود بر ارواح طیبه ی شهدا و امام راحل و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم و فرزانه ی انقلاب اسلامی.

خداوند متعال را بابت توفیق خدمت در دومین دوره مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمانشاه شاکریم و از اعضای محترم سمن های شریف جوانان استان به واسطه امیدواری و اعتماد به منتخبان خود سپاسگزاریم و با خدای خود عهد می بندیم که تمام همت خود را صرف خدمت به جوانان و اعتلای سمن های جوانان استان کرمانشاه کنیم.

بر اساس توصیه های رهبر فرزانه انقلاب که حمایت از جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب نیز مورد تأکید ایشان بوده است، در جهت شکوفایی و اعتماد بیشتر به جوانان که زمینه ی توسعه و تعالی کشور و استان است، بیش از پیش تلاش خواهیم نمود.

بر این عهد مقدس میمانیم که اعضای مجمع در کنار سایر سازمان های مردم نهاد جوانان استان تلاش و همت مضاعف خود را به جهت رفع مسائل و مشکلات به کار خواهند گرفت و قدر دان مشارکت 100 درصدی و اعتماد شما عزیزان خواهند بود. شما بزرگواران در این دوره ازانتخابات نشان دادید که برای مسائل اجتماعی و مشکلات جوانان استان دغدغه مند و مطالبه گر هستید و بار امانت را بر دوش ما نهادید تا به پشتوانه ی آراء حداکثری شما بزرگواران در مسیر مطالبه گری با تهیه ی سند چشم انداز و تهیه ی برنامه های مجمع، ارتقا و توانمند سازی سمن های جوانان در راستای چارچوب های قانونی، پیگیری طرح ها و مشکلات جوانان و سمن ها، برگزاری جلسات مداوم به صورت حضوری، آنلاین و حضور فعالانه در پیگیری مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان قدم های استواری برداریم.

بحمد لله منتخبین شما از سراسر استان و با قومیت ها مختلف هستند، به لطف الهی تلاش خواهیم کرد درهم تنیدگی تجربه و علم و حرکت در چارچوب قانون با شور و حرارت جوانی را در عمل پیاده کنیم و خادمین مخلصی برای شما اعضای محترم سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمانشاه باشیم.

و من الله التوفیق

 

((منتخبین دومین دوره ی مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمانشاه))

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن